jueves, 31 de mayo de 2007

trempada familiar

Post dedicat a la meva germana Mar i al sr. del bigoti.


Aprofitant la visita de la meva mare Sara a les terres catalanes vam programar amb el meu germa Lluis una sortideta a montserrat.Les vies afortunades van ser: blave d'entrada,185 mtrs.V-,que la faria la cordada de l'equip A,formada per Lluis,Andrea i Sara.L'altre via es diu primavera marciana,190 mtrs.6b/Ae. amb l'equi B,format per en Roger (de gracia) i jo mateix.

L'aproximacio cap a les vies va ser tipical made in Lluis,aixo vol dir llarga i feixuga,pero que amb les ganes de trepar no es va fer tant dura,ademes ,el paisatge i l'entorn es mereix una excursioneta.

Ni ha que aprofitaven les baumes trobades pel cami per anar escalfant els braços...

Una vegada començades les dues vies no hi van haber grans problemes ni sorpresses,tot va anar rodat,excepte el vent que dificultava la comunicacio,sort dels walkies!

La via de l'equip A,capitanegat pel Lluis, no te gaire misteri,exceptuant les poques assegurances trobades,vaga,la tipica via facilona de Montserrat:40 metres,una expansio.

La nostra via,(equip B),apart dels primers metres de 6b resolts pel Roger,nomes te la dificultat del tercer llarg que supera un sostre/desplom en artificial.Enhorabona pel teu estreno en l'artificial Roger! una mica heavy pero segur que va valer la pena.



La que tambe no va desperdiciar ni un minut de l'ascensio va ser la meva mare,que amb la seva edat(no la direm de moment) va disfrutar de una de les muntanyes mes collonudes que hi ha.


Ja nomes quedava disfrutar de les vistes del cim i firmar al llibre de piades per acabar la jornada d'escalada,sens dubte que les anecdotes de la jornada les recordarem en proximes xerrades.


He penjat mes material grafic de la trepada aqui o a l'enllaç de "fotos i videos" que trobareu al menu de la dreta.

3 comentarios:

Gatsaule dijo...

Molt bona sortida, d'això se'n diu cuidar la família !

PGB dijo...

TREMPADA familiar?

heheh molt be la sortida ;)

Mohawk dijo...

Em sembla curiós els que teniu el privilegi de poder escalar amb els pares i les mares. Jo els hi he d'agrair que de petit em traiessin al "monte" però d'escalar, va a ser que no... En resum, felicitats per poder compartir aquest esport amb bona part de la familia"

;)