martes, 26 de junio de 2007

finde de relax


Aquest dissabte vaig fer una visita amb el Sergi a un sector d'escalada molt proper a Roda de Ter que ara no m'emrecordo com es diu.Ens vam trobar amb l'amic Ramon que viu a prop d'alla i que ens va ensenyar la zona.
Vies molt curioses amb força diversitat de tecniques:fisura,aderencia,picats i sikats.
Jo de moment hem vaig dedicar a mirar i treure cuatre fotos.
A les fotos de sota el Sergi fent un tiento a un 7a+ de fisura.

S

El diumenge vam anar la noia i jo a investigar una mica la vall de Nuria que encara no l'habiem visitat mai,i la veritat es que ens va semblar un lloc una mica magic,un lloc per relaxarte i disfrutar del paisatge.

Vam pujar caminant fins al pic de l'aguila,que amb uns 45 o 60 minuts hi arribes força be,i no es gaire feixug.Despres,una visita al self service i a pendre una mica el sol.Relax total.



No hay comentarios: