sábado, 13 de marzo de 2010

1a duathló de Terrassa

El finde passat va ser la primera duathló de Terrassa,es tractava de fer 6 quilòmetres correns per un circuit de muntanya,20 amb b.t.t. donant dues voltes a un circuit i per acabar 3 quilòmetres correns pels voltants dels boxes.

Jo mai habia fet una duathló i feia temps que ho volia probar.La inscripció va ser una mica cara per no estar federat,30 euros,pero va valer la pena com a experiència.
El primer track correns el vaig portar bastant bé,sense obsesionar-me en seguir el ritme de ningú,ja que semblava que tots anaven molt més forts que jo....cosa que a la primera pujada forta després de 2 quilòmetres em vaig adonar que no era així i vaig poder remontar una mica.


La transició a la bici en principi no va ser un problema i em vaig trobar còmode als primers quilòmetres,però acabant d'afrontar la pujada més llarga de la primera volta les rampes a les cames van aflorar de manera insistent.
Una paradeta a la cuneta del camí per estirar músculs mentres tothom em rebasava semblava ser la solució,però de seguida que vaig montar-me a la bici vaig adonar-me que no podria "apretar gaire" o patiria moltes més rampes.

El meu xip va canviar.De cop em vaig centrar en poder acabar la proba i no en fer un bon temps.Vaig necessitar tres parades més per estirar els meus bessons abans d'acabar en el lloc 119 amb un temps de 2 hores i tres minuts.


Felicitar al meu colega i guanyador de la prova,al Sr.Xavi Roca! quin bow més bow.Auré de sortir més a entrenar amb ell...
L'any que vé penso tornar a rebaixar marca personal (costarà poc) ja que ha estat una bona experiència.



2 comentarios:

Anónimo dijo...

You could easily be making money online in the hush-hush world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat marketing[/URL], You are far from alone if you don't know what blackhat is. Blackhat marketing uses not-so-popular or little-understood methods to produce an income online.

Anónimo dijo...

me cago en la puta quien cojones ha escrito ese comentario que no se entiende ná , bueno kimi has puesto 1º duatlho es porque tienes intencon d correrla mas veces no??