viernes, 9 de diciembre de 2011

Un mal pas

Molt de temps feia que no sortia a escalar amb el Marc,així que començo el dia amb moltes ganes de trepar,xerrar i disfrutar d'un lloc genial.


Escalfem a les vies de rigor,Esperó del petitó i Sant Antoni,6a i 6a+ respectivament.L'última és una via perfecte per escalfar i flipar amb la roca de l'escola,com quasi totes les vies.
A sota el Marc  a Sant Antoni.


Avui també he quedat amb el resto de la familia,així que poc després apareixen els pares,el Lluís i l'Andrea.
A sota el meu gerà tornant a la càrrega obrint la tandem i l'Andrea repetint-la.



El Marc i jo anàvem probant vies,em va animar a probar un 6c a vista anomenat La pedra filosofal.Comença per un diedre extrany fins al sostret diagonal on costa ficar-si bé.La lluito al màxim,però a la sortida del sostret no trobo com pasar fins que a ultimíssim moment abans de deixar-me anar trobo una presa que em dona la sol·lució al pàs.D'aquí fins dalt vaig fent intentant reposar el màxim en els cantells que m'ho deixen fer fins que arribo a la R.Primer 6c a vista!!
A sota,jo a la Pedra filosofal.


Continuem probant vies i el Marc em recomana un altre 6c,Volare,que em surt al segon intent.Avui ja puc estar content ja...
De mentres,me mare proba la via que ha obert el Lluís i sense preveure-ho,torna a participar en un dia d'escalada familiar.
A sota,el mateix moment vist desde dos angles diferents,com canvien les coses!


Ja només quedem el Marc i jo,i decidim anar a veure una vella amiga,la via Amic traït,6c+.
El Marc ja la té encadenada d'abans de l'accident,i jo la vaig probar un cop en la meva anterior i unica visita a aquest lloc,així que la monto i li veig bastant color,però els braços no diuen el mateix i en el meu segón intent m'aig d'aturar a mitja via.
Es el torn del Marc,no sembla que tingui un dia tant afortunat com el meu,però el tiu no es tira enradera i prova Amic traït de primer.Poques vegades es veu algú amb tanta insistència d'avant d'una via.A la secció difícil no li surt el pas,però baixa a intentar reposar i torna a pujar fins que en mig d'uns quants crits arriba a la cadena molt content.Segur que en dos dies tornas a pillar la forma d'abans bow!

En fí,un dia collonut amb companyia collonuda.

2 comentarios:

MSN dijo...

Un día genial bou!
Encara que porti dos dies amb el genoll com una bota, va valdre la pena! Jo em trec el barret amb la teva mare, e una mujé dinnadamirá! quina canya!
Per cert, em deus una birra! ;)

QUIMI dijo...

Que si que si,que ho vaig dir i després les vas pagar tu...Haurem de tornar a quedar perquè t'inviti no? Em portes bona sort,jajaja