viernes, 17 de mayo de 2013

Posant fil a les Agulles

Un altre dissabte ben aprofitat escalant pel cor de les Agulles de Montserrat amb la meva mare.Les agulles escollides van ser l'Agulla de l'Arbret i la de l'Esquelet.No les tenia totes de saber on era l'inici de la via,però un cop ens hi em enfilat ja ho he vist tot més clar.

Un altre cop els nervis de no escalar en varis dies es van notar al arrancar del terra,però poc a poc em vaig ficar a lloc.A l'inrevés de la meva mare,que s'enfila per tot arreu amb una soltura sorprenent.Ella només necesita saber que la corda farà la seva feina en una possible caiguda per enfilar-se sense miraments,i esclar,quí millor per ocupar-se d'aixó que el seu fill..jejeje

Les hores passen i canviem d'agulla després de fer un ràpel una mica tècnic però què no fà més què donar-li emoció al dia.Començem a trepar per l'inerior de la Xemeneia de l'agulla de l'Esquelet.Em deixat les motxilles abaix per poder empotrar-nos-hi bé.Ha sigut una combinació excel·lent,plaques amb molt d'ambient a la primera agulla i xemeneies a la segona per practicar un altre tipus de tècnica.

Després d'un curt ràpel i d'anar a la recerca de les motxilles,tornem cap a Can Maçana tot comentant les escalades del dia que ha estat força productiu.Quina serà la següent??

3 comentarios:

Jaumegrimp dijo...

Un parell d'agulles amb regust Quimi! a l'arbret heu fet l'aresta brucs oi?
Quina marxa la mare!!

mare dijo...

Doncs si, només em cal saver que tu estàs a l'altra banda per anar molt traquila qui millor que sang de la teva sang per posar la meva vida a les tevas mans.T'estimu fill, i gràcies per deixar-me gaudir de la teva cumpanyia.

Unknown dijo...

Hola Quimi!
He vist el teu blog i tot el que fas. Crec que tens el perfil perfecte per ser el Grifone dels Pirineus. Saps de què es tracta? http://www.grifone.com/grifone