domingo, 21 de enero de 2007

setmana profitosa

Aquesta setmana ha estat profitosa en cuan a escalada.El dijous vaig quedar amb el Sergi per entrenar al bulder de casa meva,unes travesses per escalfar i despres a donaro tot a les sesions de traccions sobre regletes.Aixi no m'extranya que ens faci mal tot!,tot i que hi ha algu que "s'engorila mes que d'altres".


El dissabte vaig anar amb la nena a dinar al sector de les agonies de sant llorenç,i de pas fotrali un tiento a la via no agas bromas que extraploma 15m. 7a+ .


La primera pujada va ser de tranquis per escalfar,recordar els moviments i deixar les cintes posades.A la segona,que habia de ser la bona,els braços van dir prou començant l'ultim terç de la via,unaltre dia sera...


Per marxar amb bon sabor de boca vam improvitzar un pendol amb la corda desde la reunio de la via,aixi la Vane podria tindre el seu moment de gloria com es veu a la foto,amb rascada al cotze inclosa.














El diumenge vam fer un tomb per la font freda de Gelida,allo son les rambles!!Gent escalant per tot arreu acaparant les vies mes assequibles.Vaig escalar al sector dret,un 6a+ basatnt coherent,i despres al sector centre on vaig fer dos 6b+ amb sostret inclos.Com que la noia no escala he agut de repetirlos tots dos per poder treure les cintes dels sostres,aixi que ja estaba be per un dia.

No hay comentarios: