domingo, 16 de marzo de 2008

font soleia

Dissabte vam decidir anar a la Font Soleia a coneixer una mica més les vies d'aquesta enorme cinglera que recorre la part est de Sant Llorenç,ja que quasi mai ens hi acostem debut a l'aproximaciò que exigeix,(si,som mandrossos a l'hora de caminar...)
Sorpresa al arrivar al sector del dauet on hi estaven trepant el Marc,l'Ivan i el Marcel,així que vam escalfar el Sergi i jo al V+ que hi ha al sector del gruyere i després ja ens vam retrobar al mateix lloc per apretar una mica més.

A sobre el sector de la paret gran,i a sota la ressenya del sector del dauet,on vam estar gairebé tota l'estona.
Les vies que vam fer més o menys tots van ser la 9,la 10 i la 11,tenint diferencia d'opinions amb els graus descrits a la ressenya i trobant un reequipament en ocasions poc acertat en alguna via per la nova situaciò dels seguros.

A sota l'unica foto d'escalada del dia:el Marc afrontant un pas putilla debut al nou reequipament a la via Naima.

5 comentarios:

MSN dijo...

Bouuu!
Amb tota l'apurada xapant eh!!! jaajajja Que petat anava tuuu!
Em de tornar, em vaig quedar amb les ganes de provar l'Ainoa! Bona roca hi ha per aki!
Salut!

jclaramunt dijo...

Ja tinc ganes de probar-les aquestes, allunyen molt les xapes? ai com apreta Sant Llorenç eh!
Avui hem estat aprop amb en Jaume, concretament als Diedres, s'ha de caminar una mica menys hehe!
Salut bou!

Fernando dijo...

H,
me alegra de que escalarais en El Dauet, no lo hace mucha gente y no creo que sea por el reequipamiento que hice, aunque puede influir, sino porque es un tipo de roca que te deja los antebrazos tocadísimos y en Sant Llorenç hay vías más agradecidas. Años ha nosotros calentábamos en la Naima y acabábamos con los antebrazos bien puestos; y en esa época también había chapeos "crueles". Después de dos pegues ya te has hecho a esa roca y empiezas a funcionar. El grado es el que con el que me las vendieron a mi y como "orientación" creo que está bien.
La Iros, la Naima y la Penot-he fueron las que más se respeto el equipamiento original; en la Naima se subió la 2ª chapa de roca buena para que se pudiera chapar desde una presa grande y en una postura menos forzada. Básicamente, ya que es una roca que te carga, lo que se intentó es que el nuevo chapeo fuera lo menos inflador posible.

Salu2 y a seguir disfrutando.

QUIMI dijo...

Marc,si que s'ha de tornar si,jo també vaig quedar amb ganes de mes,pero no surtis tant de farra bou!!que despres pasa el que pasa!!

Claramunt,aviam si coincidim alguna vegada que tinc ganes de trepar algun dia mb vosaltres!

Fernando:las vias,como los nuevos seguros son geniales.Das una descripción acertadisima de lo que es escalar en este sector,mas que nada hay un seguro en la Naima que no nos gustò donde estava puesto,por lo demás todo bien,y agradezco mucho el esfuerzo de la gente que reequipa y que proporciona reseñas.
Un saludo!

jaumeplanellpiqueras dijo...

Ep Quimi, aquestes vies són maquíssimes, ara no regalen res, tot són forats i cap massa bo, fa temps havíem pujat les tardes d'estiu a fer-li pegues i encara no les he pogut encadenar, a veure si quan les tardes allarguin hi torno i ens hi trobem.