viernes, 10 de julio de 2009

segon open d'escalada en bloc de Terrassa

El passat dissabte va ser festa major a Terrassa i com l'any passat es va organitzar un open d'escalada en bloc.Tot i no tenir la mateixa forma física de fa un any no hi vaig dubtar en apuntar-m'hi,de fet ho vaig fer també al campionat de lances i al de velocitat,buff quanta feina tindria per endavant...

Aquest any l'organització ja ha previngut la calorada de l'any anterior i va colocar unes teles enormes per sobre de l'estructura per cubrir l'efecte abrasador del sol,ole ! per ells,ja que s'hi estava una mica millor.Els jutjes també van estar molt més a l'aguait a l'hora de verificar els tops garantint la màxima igualtat entre competidors.En definitiva,que s'ho van currar molt.


El Sergi i jo vam començar a resoldre problemes sobre dos quarts de dues,i no vam parar fins les cinc de la tarda.Jo només vaig poder encadenar 17 vies de les 30 que proposaven i es que els braços estaven super castigats.

Per la contra de l'any passat no em vaig poder classificar per la final,cosa que no vaig lamentar gaire ja que així podria donar una mica de treva al cos i afrontar els lances de la nit amb més energia.

Els lances començaven a les onze de la nit,ja amb més fresca.Una primera ronda amb uns lances assequibles i la presència d'un munt de colegues em van fer disfrutar a tope.La segona ronda ja es van cremar una mica més amb la dificultat i diguem que em vaig arrastrar una mica aconseguint dos tops dels set proposats.


El campionat de velocitat ja va ser la rebentada mare,pero va estar super divertit,va començar sobre les dues de la nit,amb aixó us ho dic tot.Només espero poder estar més fort l'any que bé i poder donar més guerra!

Menys mal que em vaig embenar els dits a saco perque després d'un total de set hores fent boulder els dits van acabar llimadísims,pero sense punt de comparació amb les agulletes que he patit fins dijous en els avant-braços,una passada en serio.


2 comentarios:

Vanessa dijo...

Seguro que el proximo año sera mucho mejor!!
que con tanto hospital y operaciones mas no podias dar!!

Anónimo dijo...

zelo intiresno, hvala