martes, 8 de febrero de 2011

Audiovisual : Escalades a Catalunya i Aragó

El dimarts 15 de febrer el Miki i jo presentem un audiovisual de les nostres escalades que em anat fent al llarg de la nostra amistat.

Si us vé de gust passar una bona estona amb el millor ambient muntanyenc i escoltar bona música,no dubteu en apropar-vos a Matadepera on farem el pase d'aquests 30 minuts d'imatges i vídeos trepidants.

Us deixo un vídeo de presentació i un enllaç on hi trobareu més informació:

matadepera.cat

8 comentarios:

Mar Mayolas dijo...

compta amb mi! jo no m'ho perdo!!

Aleix dijo...

Per poc que pugui m´hi apunto!!

MARE dijo...

ens heu deixat amb la mel a la boca estem inpacients per veure la resta,si tot és comla presentació serà un èxit.
UNA GUAPADE.

Anónimo dijo...

Eis sóc el Miki, estic flipant tiu, ja ho he vist més de 20 vegades...
Vaya curru que t'has fet nanu, això no es paga amb diners... ets un crack! un putu crack!

Merci tiu!!!!!!

PGB dijo...

Boníssim el video Quimi!

A veure si t'en surts amb el Sorenson Squeeze.

L'altre opció és el SUPER: http://www.erightsoft.com/SUPER.html

Codifica amb el codec H.264, aquell que et vaig comentar que comprimia tant bé. A veure si el dimarts ens hi veiem!

vane dijo...

Es genial la presentacio, estic desitjan que arribi dimarts!!!!

QUIMI dijo...

Mrçi a tots!
Pere probaré el nou programa que em dius,ja que amb el sorenson no m'he ensortit...

Anónimo dijo...

nos vemos alli...nen!!!