sábado, 14 de junio de 2008

escapadadeta de tarda a montserrat

Aquest dijous vam fer una escapadeta de tarda amb el Sergi al Serrat dels Monjos a la cara sur de Montserrat.Vaig llegir bons comentaris de la via Alta fidelitat en algún bloc i la vaig anotar com a via "sencilleta" per anar a disfrutar,i no va defraudar gens,ademés sense gaire compromís físicament parlant ja que el dit del Sergi segueix xungo.

A sobre el recorregut aproximat,on el començament de la via es una mini-bavaresa fàcilment reconeixible,i a sota una bona ressenya de la paret i de la ruta,ja que de vegades amb tants blocs,esperons i panxes no queda clar el camí a seguir.
Amb aquesta ressenya no tindreu problemes.

El dia va acompanyar i va fer força sol,fins hi tot una mica de calor,sobretot quan ens vam trobar amb la barrera baixada a l'iniçi de la carretera que puja a les coves i la vam haber de fer a "patita".
A sota l'iniçi de via amb la bavaresa.La foto cortesia del Sergi,que de tant en tant li surt una de guapa,tot s'ha de dir...

Em va alegrar que la via em sortís tota en lliure,tot i que no te grau elevat te un parell de seccions on s'ha d'apretar una mica,sempre ben protegit.
El mes finet potser es un tram que hi ha a la segona meitat del segon llarg,on una placa de V+ et fa suar.
A sota el Sergi arriban a la tercera reunió i pasant un dels tram més herbossos de la via.
La via és semi equipada pero la veritat es que no fa falta gaire cosa.Nosaltres vam portar bastants friends i micro friends i com que les fisures d'aquesta via son de lo millor de cara sur (tampoc n'he vist gaires) en algúns trams prescindiem de xapar spits per anar equipant nosaltres.
En escalar la via vam estar dues hores i quart.
A sota dícese de ejemplar de escalador escalatorus en su hàbitat...

Via 90 per cent recomanable,ja que en la baixadeta fins els ràpels vam relliscar com unes deu mil vegades degut a les pedretes sueltas i el fanguet.
A sota jo mateix fent el segon ràpel que ens deixaría al GR i a 25 minutets de caminar fins al cotxe.

Després de molt deliverar he decidit penjar aquesta foto perque us feu una idea del catxondeo que es portava el Sergi amb el petit incident que vaig tindre amb els meus pantalons.
Segur que a vosaltres també us ha pasat algún cop. :D

3 comentarios:

Mingo dijo...

Aquestes escaladetes que es fan a la tarda, després de currar son molt guais, pq sembla q akell dia no treballes.
Lo dels pantalons, jo crec que despres de veure la foto que surts sense samarreta i els pantalons tal com els tenies te'ls haguessis hagut de treure, segur que haguessis fet la primera ascensió a la via en pilotes. je je je
Salut i roca i uns pantalons nous,, o no que així segur que vas més fresquet.

jclaramunt dijo...

Que és això d'ensenyar el calçotets ratllats per la xarxa!!! hehe! Anar de segon al teu darrere debia ser la ostia!
Felicitats per la via! molt bona pinta!

Anónimo dijo...

QUE MANERA DE ENSEÑAR EL CARNET DE PADRE!!, ES QUE NO TIENES VERGÜENZA O QUE!!JAJAJAJA!!