martes, 1 de febrero de 2011

Matinal per St.Llorenç

Fa uns quants dies vaig anar a fer una matinal a St. Llorenç amb el meu germà.L'intenció era anar a trepar al roc colom,però la fatiga i la gana ens van dur a fer una paradeta al sector de la sardineta de baix.

A sota el Lluís maxacant a la Usimàndries,i jo a sota a la Cazo grande.

Ja després de halar l'entrepà ens vam arribar fins al Roc colom on voliem probar algunes vies que encara no haviem fet cap dels dos.
A sota unes fotos de les vies que vam fer.

El matí anava molt bé,pero sens dubte va millorar molt quan vam descobrir que es podia pujar a una agulleta que hi ha al sector i que té unes vistes guapísimes que encara no haviem gaudit mai.La pujada a l'agulla es pot fer desencordats amb una mica de cura.
El camí de tornada al cotxe el vam fer per un altre lloc poc concorregut per nosaltres,i va tindre recompensa,ens vam trobar un avenc senyalitzat i embranat que no sabiem que hi era allà.Mola molt anar descobrint cosetes del massís després de fer tota la vida que ens hi passejem.

També ens vam acostar a veure una via d'A2 que surca tot un arc de roca i que teniem molta curiositat d'observarla d'aprop.La via s'anomena l'arcada del valiente.Així que ja sabeu,si sou valents podeu vindre cap aquí a demostrar el vostre valor escalant sobre un fang del millor de la zona i demostrar lo poc que estimeu viure...