domingo, 17 de junio de 2007

busca que buscaras i el Coscollet no trobaras

Aprofitant la meva lesio de cotze i la informacio extreta del blog del Xavi el dissabte passat vaig decidir fer una incursio a l’Alt Urgell en mountainbike,concretament volia investigar la zona del tossal del Coscollet,que es troba a prop d’Oliana.
Feia prop de set anys que no preparava una sortideta d’aquestes,i tenia forçes ganes.
Vaig deixar el cotxe a la carretera,a la croilla que du a les masies de Nargó,a dos quilometres de Coll de Nargó.
El cami a seguir en principi no tenia que ser una gran incognita tot i no coneixer en absolut la zona.Un croquis extret del blog de l’Alt Urgell habia de ser suficient,despres nomes habia de confiar amb la meva destressa per calcular les distancies explicades al croquis,ja que no duia comptaquilometres.
Quina mala sort que no pasen ni dos quilometres que enfilo per on no es.El meu itinerari herroni (ho explico per als qui coneixeu la zona) va ser seguir el cami cap a “l’oliva” i seguir fins a cal Barceló.No acabant aqui les meves desorientacions segueixo pujant per camins pedregosos i amb força desnivell positiu ja fent us exclusivament de la meva intuicio,HERROR un altre vegada,aquest cop apareixo en una masia per la zona de la ollada d’Aidrenç (crec que es diu aixi…) i per primer cop diviso lo que pot ser el cim del Coscollet.Me pasat tres pobles!! Ja no tenia gaires forçes a les cames,diguem que les rampes musculars eren quasi continues.
Tot i que nomes hem quedava una barreta energetica vaig decidir probar sort amb un altre cami,total,la tornada es tot baixada…

Per fi despres de treureli brillo durant tres hores i mitja a la reductora de la bici i gairebe amb una pajara a sobre per no portar halar,arribo al cim del Coscollet.Lo que habia de ser una excursio de 14 quilometres es va convertir en una petita agonia que almeing m’ha servit per coneixer nous paratges.

type="application/x-shockwave-flash" height="320" width="380">

Despres de parlar amb el vigilant i comentar-li la meva odisea,m’explica quin es el millor cami per baixar,que es el que hauria d’haber seguit a l’hora de pujar…
La baixada sempre es mes divertida...

4 comentarios:

jaumeplanellpiqueras dijo...

Vaja pedalada! veig que ets tossut i no et rendeixes fàcilment...compte però amb la tendinitis del colze ja que en btt també la pots inflamar i més amb la canya que veig li dones.

Anónimo dijo...

NO SE QUE SERA PEOR SI IR EN BICI O ESCALAR CONSULTALO CON TU MEDICO

QUIMI dijo...

La veritat es que em costa no fer res,pero se que es lo millor,almeing durant un temps.

Xavi dijo...

Hola Quimi, ja veig que hauré de millorar el mapa del Coscollet i fer-lo en format "road-book". Bona volta la que vas fer. Són camins pedregosos però la pujada al Coscollet val la pena. De fet vas fer una volta més completa, pujant pel pla de Tolustre i baixant pel camí normal. Això sí, el proper dia agafa més barretes energètiques que les pujades aquí no perdonen. Adéu.